V Chiesi bereme svou odpovědnost týkající se transparentnosti a dodržování předpisů velmi vážně.
Snažíme se odhalit a vyřešit veškerá porušení našeho Chie Etického kodexu, zákona, předpisů nebo jakékoli další chování, které by mohlo ohrozit či poškodit společnost Chiesi nebo třetí strany. Proto vítáme a podporujeme, když dojde k nahlášení takového chování.
Službu „SpeakUp&BeHeard“ společnosti Chiesi mohou k nahlášení problému použít jak zaměstnanci společnosti Chiesi, tak i širší veřejnost.
Pokud jste zaměstnancem společnosti Chiesi, využijte nejprve interních způsobů nahlášení (například oddělení lidských zdrojů nebo oddělení compliance v souladu s odpovídajícími právními předpisy a postupy) a informujte o problému svého přímého nadřízeného. V případě, že je vám tento postup nepříjemný, můžete využít službu společnosti Chiesi „SpeakUp&BeHeard“.
Prostřednictvím služby „SpeakUp&BeHeard“ lze nahlásit jakékoli podezření na porušení Etického kodexu společnosti Chiesi nebo porušení zákona či předpisů týkající se mimo jiné diverzity a inkluze, bezpečnosti a ochrany zdraví, interakce se zdravotnickými pracovníky nebo pacienty, lidských zdrojů a práv, životního prostředí, úplatků, ochrany osobních údajů, zdraví a bezpečnosti, dobrých životních podmínek zvířat a antimonopolních pravidel.
Záleží nám na soukromí! Služba „SpeakUp&BeHeard“ a její systémy nahlašování byly navrženy tak, aby zajistily co nejvyšší stupeň ochrany a důvěrnosti v souladu se zákony o ochraně osobních údajů (více informací naleznete zde).
Můžeme vás ujistit, že osoba, jež hlášení podává, je vždy chráněna; zavazujeme se všechny nahlašovatele ochránit před veškerou případnou diskriminací či odplatou, kterou by mohlo nahlášení učiněné v dobré víře vyvolat.