Úvod > Novinky > Chiesi Group mění...
 

Authorize the processing of personal data
Edit email address
Invalid email
E-mail odeslán
Authorize the processing of personal data

Chiesi Group mění svou vizuální identitu, která odráží potřeby a zkušenosti pacientů

Datum: 06/04/2021

 

Chiesi Group mění svou vizuální identitu, která odráží potřeby a zkušenosti pacientů

 

  • Nová vizuální identita je prvním veřejným projevem proměňující se Chiesi Group na společnost certifikovanou jako B Corp
  • Zkušenosti a vnímání Chiesi Group ze strany pacientů jsou středem zájmu nové firemní identity

 

Parma (Itálie), 22. března 2021 – Chiesi, nadnárodní farmaceutická společnosti, zaměřující se na výzkum a péči o zdraví (Chiesi Group), představila svou novou vizuální identitu, která je ve velké míře inspirovaná pacienty, jejich vnímáním společnosti a produktů. Toto oznámení je dalším krokem v trvajícím úsilí společnosti o vytvoření firemní kultury, která je empatická vůči pacientům a v souladu s nejvyššími etickými principy a standardy udržitelnosti, kterými se, jakožto certifikovaná B Corporation, Chiesi řídí.

 

V rámci tohoto procesu usiluje Chiesi Group o nový přístup v navázání dialogu s pacienty, jejich rodinami a ošetřovateli, s cílem dozvědět se o životních zkušenostech při každodenním zvládání jejich zdravotních potíží.

 

Chiesi Group, jako celosvětově největší společnost s certifikátem B Corp, vytváří vysoké etické standardy přístupem založeným na empatii.

 

Toto úsilí poskytlo Chiesi Group jedinečnou možnost získat přehled o vnímání pacientů a jejich zdravotního stavu. A umožnilo vytvořit emocionální základ k rozvoji nové vizuální identity v rámci série seminářů, kterých se účastnili zaměstnanci z různých pozicí, prostředí a zemí.

 

„Naše nová vizuální identita – a přístup k jejímu rozvoji – je prvním veřejným projevem kultury zakládající se na principu prioritního vnímání  pacienta společnosti s certifikátem B Corp,“ uvedl Alberto Chiesi, prezident  Chiesi Group. „Chceme zabezpečit, aby empatie byla středem všeho, co děláme. Každý v rámci společnosti Chiesi musí porozumět potřebám našich pacientů a jejich zkušenostem, kterými procházejí při zvládání chronických onemocnění a vzácných stavů - den za dnem. To, co jsme se dozvěděli je nesmírně cenné. Nadále budeme podporovat aktivní dialog mezi našimi pacienty, zaměstnanci a poskytovateli zdravotní péče s cílem společně zlepšit kvalitu lidského života sociálně a environmentálně odpovědným způsobem."

 

"Pro společnost Chiesi, která pro farmaceutický průmysl vytváří jedinečný přístup, jde o výjimečný okamžik," dodáva Martin Lindstrom, expert na transformaci značek a kultury a zakladatel společnosti Lindstrom Company, který Chiesi Group v tomto procesu tvorby podporoval. "Přetvoření značky skutečně demonstruje závazek vůči pacientům, konkrétně používáním komunikace, která s nimi mluví pomocí jejich vlastního jazyka. Zdůrazní tím zaměření společnosti Chiesi na empatii a autenticitu, které jsou v tomto odvětví velmi potřebné. "

 

V rámci nové vizuální identity Chiesi Group modernizuje značku založenou na třech oblastech, kterými jsou: Vzduch, Vzácnost a Péče (Air, Rare, Care). Vedle nové barevné sestavy se názvy terapeutických oblastí inspirují použitím jazyka pacientů na označení lékařských pojmů. Zjednodušená terminologie zlepšuje přístup a porozumění:

 

  • Vzduch představuje produkty a služby podporující dýchání, a to od novorozenecké až po dospělou populaci.
  • Vzácnost se zaměřuje na léčbu pacientů se vzácnými a velmi vzácnými chorobami.
  • Péče kombinuje produkty a služby, které podporují speciální péči poskytovanou lékařskými odborníky a samo-péči zaměřenou na spotřebitele.

 

"Spuštění naší nové vizuální identity je výchozím bodem pro mnoho dalších změn, které se budou postupně zavádět a uplatňovat v přístupu k pacientům, který se skutečně zakládá na empatii," uvedl Ugo Di Francesco, generální ředitel Chiesi Group. "Naším cílem je usnadnit a zjednodušit život našich pacientů a poskytovatelů zdravotní péče. K dosažení tohoto cíle se zaměstnanci napříč společností Chiesi podílejí na mnoha projektech, jako jsou např. mobilní aplikace, které pomáhají pacientům při dávkování léků nebo nové obaly, které jsou okamžitě rozpoznatelné pro barvoslepé pacienty. "

 

Chiesi Group navíc směřuje k tomu, aby se stala plně udržitelným podnikem. Jednou z oblastí zaměření společnosti je boj proti změně klimatu. Začátkem června společnost představí své nové klimatické cíle při vydání Zprávy o udržitelnosti 2020.

 

###

 

O Chiesi Group

Společnost Chiesi Farmaceutici se sídlem v Parmě, Itálii, je nadnárodní společností se zaměřením na výzkum s 85-letými zkušenostmi ve farmaceutickém odvětví a s působností v 30 zemích světa. Chiesi působí v oblasti výzkumu, vývoje a marketingu inovativních léků se zaměřením na respirační onemocnění, specializovanou medicínu a vzácné nemoci. Středisko pro výzkum a vývoj sídlí v Parmě, přičemž spolupracuje s dalšími 6 důležitými středisky pro výzkum a vývoj ve Francii, USA, Kanadě, Číně, Spojeném království a Švédsku k dosažení pokroku v preklinických, klinických a registračních programech. Chiesi Group má více než 6 000 zaměstnanců. V roce 2019 se společnost Chiesi stala největší farmaceutickou společností s certifikátem B Corp na světě a jako taková se zavázala dodržovat nejvyšší standardy ověřeného odpovědného obchodního chování na zlepšení kvality lidského života odpovědným způsobem zaměřeným na společnost a životní prostředí. Jako veřejně prospěšná společnost a podnik s certifikací B Corp je Chiesi ze zákona povinna zohlednit dopad svých rozhodnutí na své zaměstnance, klienty, dodavatele, komunity a životní prostředí. Stejně jako společnost Chiesi, tak i globální hnutí prospěšných korporací B Corp, vnímá podnikání jako sílu k dosahování dobra. Společnost je také odhodlaná stát se ke konci roku 2035 uhlíkově neutrální, což znamená s nulovým dopadem na životní prostředí. Pro další informace najdete zde:www.chiesi.com

 

 

Kontakty pro tisk:

 

Chiesi Group                                                        

Alessio Pappagallo                                                 

Global Communication Manager                                             

Tel: +39 339 5897483

Email: a.pappagallo@chiesi.com                               

 

Teneo

Jan Hromadko

Tel: +32 474 982 690

Email: jan.hromadko@teneo.com